Brandportal

Alle huisstijlproducten in één portal

Iedereen binnen jouw organisatie kan eenvoudig content maken en bestellen die altijd past bij de huisstijl. Allemaal vanuit één slimme portal in de cloud.

Brandportal

Alle huisstijlproducten in één portal

Iedereen binnen jouw organisatie kan eenvoudig content maken en bestellen die altijd past bij de huisstijl. Allemaal vanuit één slimme portal in de cloud.

Jouw eigen Brandportal

Maximaliseer productiviteit en merkconsistentie

Moeite met het creëren van interne en externe communicatie? Nooit meer zorgen over de juistheid van de huisstijl en drukwerkkwaliteit? Wil je alle vlakken van je bedrijf betrekken bij het maken van communicatiemiddelen?

De voordelen

  • Gehele organisatie betrokken

    Met onze geavanceerde online brandmanagement software kunnen alle medewerkers binnen jouw organisatie eenvoudig content creëren, downloaden en bestellen. Je hebt volledige controle en grip over alle inhoud. Bepaal zelf wie toegang krijgt tot welke bestanden.

  • Kostenbesparend én efficiënt werken

    De portal zorgt voor huisstijlbeheer, herkenbaarheid en veelzijdigheid. Daarnaast worden er kosten bespaard in het opmaak- en bestelproces.

  • Veiligheid staat voorop

    De portal voldoet aan de strenge eisen van ISO-27001 voor informatiebeveiliging. Zo zijn je bestanden altijd veilig in onze portals. Kortom: tegenwoordig wordt er steeds meer online gecommuniceerd, dit moet snel en efficiënt. De brandportal is daarom onmisbaar binnen jouw organisatie.

Meer informatie?

Vraag nu meer informatie aan, plan een demo of ontvang een vrijblijvende offerte. Ontdek hoe onze brandportal jouw organisatie kan transformeren.

Deze bedrijven zijn je voor gegaan

 

Bekijk de videotour

Merkcommunicatie opmaken en bestellen

Eén systeem voor het bestellen en opmaken van alle communicatiemiddelen. Met een paar muisklikken genereer je gepersonaliseerde content in de huisstijl van het bedrijf.

Online opmaken

Via de template editor maak je op basis van templates bestanden op.

Bestellen, printen of downloaden

Geschikt voor organisaties met meerdere afdelingen of vestigingen.

Voorraad beheer

Al je voorraadartikelen liggen in ons magazijn. 24/7 voorraad inzien.

Van A tot Z levering

Voorraad artikelen worden rechtstreeks vanuit ons magazijn verzonden.

De functionaliteiten

  • Template editor

    Eenvoudig online opmaken van bestanden op basis van templates. Perfect voor visitekaartjes, posters, flyers, brochures en social media posts.

  • Voorraad artikelen

    Inzicht in actuele voorraad, voordelig in bulk produceren en decentraal te leveren. Ideaal voor POS materiaal, promotiemateriaal en relatiegeschenken.

  • Bestellen en printen

    Direct online opmaken en/of bestellen. Zeker geschikt voor organisaties met meerdere vestigingen en afdelingen. Kosten besparend en merkconsistent.

  • Online beeldbank (Digital Asset Management)

    Al het beeldmateriaal van je merk georganiseerd beschikbaar voor relevante personen. Te downloaden in hoge of lage resolutie en toekennen van rechten.

Laat ons je bellen!

Wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op. Je kunt rekenen op deskundig en vrijblijvend advies.

Dit contactformulier is gedeactiveerd omdat u weigerde de Google reCAPTCHA-service te accepteren die nodig is om alle berichten die door het formulier worden verzonden, te valideren.
Petra Bouwmeester

Petra Bouwmeester

Projectmanager
Petra Bouwmeester

Petra Bouwmeester

Projectmanager

Laat ons je bellen!

Wij nemen binnen 1 werkdag contact met je op. Je kunt rekenen op deskundig en vrijblijvend advies.

Dit contactformulier is gedeactiveerd omdat u weigerde de Google reCAPTCHA-service te accepteren die nodig is om alle berichten die door het formulier worden verzonden, te valideren.