Brandportal
Alle huisstijlproducten in één portal
Iedereen binnen jouw organisatie kan eenvoudig content maken en bestellen die altijd past bij de huisstijl. Allemaal vanuit één slimme portal in de cloud.
Brandportal
Iedereen binnen jouw organisatie kan eenvoudig content maken en bestellen die altijd past bij de huisstijl. Allemaal vanuit één slimme portal in de cloud.
Iedereen binnen jouw organisatie kan eenvoudig content maken en bestellen die altijd past bij de huisstijl. Allemaal vanuit één slimme portal in de cloud.
Maximaliseer productiviteit en merkconsistentie
Moeite met het creëren van interne en externe communicatie? Nooit meer zorgen over de juistheid van de huisstijl en drukwerkkwaliteit? Wil je alle vlakken van je bedrijf betrekken bij het maken van communicatiemiddelen?
Met deze online brandmanagement software faciliteer je alle medewerkers binnen jouw organisatie om content op te maken, te downloaden en te bestellen. Je behoudt volledige grip en controle op alle inhoud. Jij bepaalt wie toegang krijgt tot welke bestanden.
De portal zorgt voor huisstijlbeheer, herkenbaarheid en veelzijdigheid. Daarnaast worden er kosten bespaard in het opmaak- en bestelproces.
De portal voldoet aan de strenge eisen van ISO-27001 voor informatiebeveiliging. Zo zijn je bestanden altijd veilig in onze portals. Kortom: tegenwoordig wordt er steeds meer online gecommuniceerd, dit moet snel en efficiënt. De brandportal is daarom onmisbaar binnen jouw organisatie.
Bekijk de videotour
Eén systeem voor het bestellen en opmaken van alle communicatiemiddelen. Met een paar muisklikken genereer je gepersonaliseerde content in de huisstijl van het bedrijf.
Via de template editor maak je op basis van templates bestanden op.
Geschikt voor organisaties met meerdere afdelingen of vestigingen.
Al je voorraadartikelen liggen in ons magazijn. 24/7 voorraad inzien.
Voorraad artikelen worden rechtstreeks vanuit ons magazijn verzonden.
Eenvoudig online opmaken van bestanden op basis van templates. Perfect voor visitekaartjes, posters, flyers, brochures en social media posts.
Inzicht in actuele voorraad, voordelig in bulk produceren en decentraal te leveren. Ideaal voor POS materiaal, promotiemateriaal en relatiegeschenken.
Direct online opmaken en/of bestellen. Zeker geschikt voor organisaties met meerdere vestigingen en afdelingen. Kosten besparend en merkconsistent.
Al het beeldmateriaal van je merk georganiseerd beschikbaar voor relevante personen. Te downloaden in hoge of lage resolutie en toekennen van rechten.
Bedenker van slimme oplossingen voor drukwerk en logistieke processen
Edisonstraat 65, 7006 RB Doetinchem
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 8:30 uur t/m 17:00 uur. Onze medewerkers helpen je graag.
Wij zijn ook te vinden op Facebook, LinkedIn, Instagram én Youtube. Let’s connect en stuur gerust een berichtje!
© Copyright – COCON Print & Fulfilment
© Copyright – COCON Print & Fulfilment